Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

Zakaj ne najdem letališča na padajočem meniju?

V letalski industriji je uradni jezik angleščina, zato je temu prilagojeno tudi poimenovanje letališč. Baza obsega vse letališča z IATA kodo, tudi nekatera, na katerih potniški promet ne poteka. Prosimo preverite zapis imena, ali nam pošljite elektronsko sporočilo.

Rezervacijo bi rad naredil za potovanje v naslednjem letu, zakaj ne morem izbrati datuma?

Rezervacijski sistemi v osnovi nimajo vgrajenih letnic in rezervacij za obdobje več kot 12 mesecev vnaprej ni mogoče narediti.

Zakaj za izbrano relacijo ne dobim nobene ponudbe?

Možnosti je več. V kolikor ste izbrali odhodno ali ciljno letališče iz/na katerega potniški promet ne poteka, vam iskalnik prostega sedeža ne more ponuditi. Možno je, da ste izbrali datume potovanja, za katere so vsi leti zasedeni, v tem primeru vam iskalnik prostega sedeža ne more ponuditi. Lahko ste izbrali večje število potnikov, kot je prostih sedežev na iskani relaciji za želen dan, iskalnik vam tudi v tem primeru prostega sedeža ne more ponuditi. V primeru, da ste iskali ponudbo za obdobje precej vnaprej, obstaja možnost, da prevozniki za to obdobje še nimajo objavljenih letov. Ste mogoče označili, da želite le direktne lete, za relacijo,ki ste jo vnesli pa takih letov ni?

Cene se mi zdijo precej visoke, naj čakam na ugodnejšo, last-minute ponudbo?

Poskusite spremeniti datume potovanja. Praviloma pri letalskih prevozih ni last-minute ponudbe, ampak ravno obratno, z zgodnejšo rezervacijo si zagotovite nižjo ceno, kar velja tako za nizkocenovne, kot rednolinijske prevoznike. Vozovnice so najdražje v terminih, ko je največ povpraševanja – Novoletno-Božični čas, prvomajski in velikonočni termin in čas poletnih počitnic ( julij, avgust ).

Zakaj moram vpisati toliko osebnih podatkov?

Zaradi vaše varnosti na letališčih in letalih so nekatere države poostrile ukrepe preverjanja potnikov. Tovrstna kontrola vključuje tudi zbiranje več potnikovih osebnih podatkov, na osnovi katerih pristojni organi ugotavljajo identiteto. Glede uporabe in varovanja vaših osebnih podatkov, si lahko več preberete v Splošnih pogojih in v Pogojih o uporabi spletne strani.

Rad bi rezerviral dodatne storitve na letih, vendar jih ni med možnostmi, kaj naj naredim?

Dodatne storitve na letalih se v ponudbi prevoznikov razlikujejo. Med dodatnimi storitvami, ki jih lahko izbirate, so navedene le tiste, ki jih ponuja večina prevoznikov in so brezplačne. V primeru, da želite posebno storitev, nam lahko pošljete elektronsko sporočilo na naslov info@explora.si z navedeno šifro vaše rezervacije in opisom vaše želje. Dodatne storitve so posredovane kot želje in prevozniki si pridržujejo pravico do zavrnitve, če so mnenja, da storitve ne bodo mogli opraviti. Nekatere dodatne storitve prevoznik zaračuna, o čemer vas bomo obvestili pred potrditvijo.

Našel sem lete, ki mi ustrezajo, vendar nočem plačati s kreditno kartico prek spleta, kaj naj storim?

Za rezervacijo nam pošljite elektronsko sporočilo na naslov info@explora.si s podatki o izbranih letih, ceni in potnikih. V primeru, da vam bomo uspeli rezervirati mesta, vam bomo poslali potrditveno elektronsko sporočilo in račun s podatki za bančno nakazilo. Vozovnice bomo izdali po prejemu plačila. Explora za tako rezervacijo zaračuna dodatne stroške v višini 5 EUR.

Kako vem, da je moja rezervacija potrjena?

Ko ste zaključili proces rezervacije, so se vam na ekranu izpisali podatki o rezerviranih letih, podatki o potnikih in šifra rezervacije. Najkasneje v 24-ih urah boste prejeli elektronsko pošto z enakimi podatki. Preverili bomo vaše plačilo in v primeru, da bo vse vredu, vam bomo poslali elektronsko vozovnico. Potrditev mesta na letalu zagotavlja torej drugo elektronsko sporočilo – elektronska vozovnica ( Electronic ticket ).

Ali lahko naredim rezervacijo za druge potnike, čeprav sam ne potujem?

V primeru, da nastopate kot plačnik, vendar ne potujete, bomo zahtevali od vas dodatno potrditev o nakupu ali drugačen način plačila. Veliko prevoznikov zahteva, da ob prijavi na let pokažete kreditno kartico, s katero je bila vozovnica plačana, zaradi preprečitve zlorabe kreditne kartice. V primeru, da potniki kreditne kartice ne morejo predložiti, jih prevoznik lahko zavrne.

Ali mi elektronsko vozovnico pošljete tudi po pošti?

Ne, s klasično pošto pošiljamo samo tiskane vozovnice, ki se izdajajo le še v izjemnih primerih.
Elektronske vozovnice pošiljamo po elektronski pošti.

Ali moram na letališču prevzeti vozovnico?

Ne, tiskano vozovnico vam bomo poslali po pošti na vaš naslov, elektronsko pa po elektronski pošti na vaš elektronski naslov. Z eno ali drugo vozovnico in ustreznim osebnim dokumentom greste direktno na pult za prijavo na vaš let, kjer vam bodo izdali vstopni kupon.

Ali lahko odpovem potrjeno rezervacijo?

V večini primerov je odpoved povezana s stroški odpovedi – kot je navedeno v pogojih prevoznika, ki ste jih potrdili pred zaključkom rezervacije. Explora d.o.o. svojih stroškov rezervacije ne vrača v nobenem primeru.
V kolikor želite rezervacijo odpovedati, nam pošljite elektronsko sporočilo z zahtevo o odpovedi in navedeno šifro rezervacije na elektronski naslov info@explora.si .

Ali lahko spremenim rezervacijo?

V večini primerov prevozniki spremembo zaračunajo – kot je navedeno v pogojih prevoznika, ki ste jih potrdili pred zaključkom rezervacije. Explora d.o.o. za spremembo zaračuna svoje stroške, skladno s splošnimi pogoji.
V kolikor želite rezervacijo spremeniti, nam pošljite elektronsko sporočilo z opisom želene spremembe in navedeno šifro rezervacije na elektronski naslov info@explora.si .

Rezervacije nisem uspel zaključiti, kaj naj storim?

Prosimo čimprej nam pošljite elektronsko sporočilo z opisom poskusa rezervacije na elektronski naslov info@explora.si . Poskrbeli bomo, da vaša kreditna kartica ne bo obremenjena.

Rezervacijo sem uspešno zaključil, vendar nisem dobil potrditve po elektronski pošti, kaj moram storiti?

Prosimo čimprej nam pošljite elektronsko sporočilo z opisom rezervacije in vašimi podatki na elektronski naslov info@explora.si . Preverili bomo vašo rezervacijo in vam poslali potrditev.

Kaj naj naredim, če sem vnesel napačen datum potovanja?

Prosimo čimprej nam pošljite elektronsko sporočilo z opisom pravilnih datumov potovanja in šifro rezervacije na elektronski naslov info@explora.si . Skupaj z vami bomo poiskali najboljšo rešitev.

Je mogoče vozovnice zavarovati za primer odpovedi?

Da, zavarovanje vozovnic za primer odpovedi znaša 5% od cene. Zavarovalnica stroške krije v primeru nezgode, smrti ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovanca, smrti zavarovančevih svojcev, ki zavarovancu onemogoča potovanje, nezgode ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovančevih ožjih svojcev, ki zavarovancu zaradi potrebne nega ali hospitalizacije onemogoča potovanje, uradnih pozivov in elementarnih nesreč. Zavarovalnica krije v navedenih primerih stroške odpovedi potovanja tudi družinskim članom, ki so navedeni v isti polici. Prav tako krije zavarovalnica stroške odpovedi potovanja zavarovancu, če se vsi v isti polici navedeni sopotniki niso mogli udeležiti potovanja zaradi zgoraj navedenih vzrokov. Za kateregakoli od navedenih primerov morate v primeru odpovedi predložiti ustrezno uradno potrdilo. Zavarovanje morate skleniti v roku 24-ih ur od nakupa vozovnice in najkasneje 7 dni pred začetkom potovanja. Za sklenitev zavarovanja nam pošljite elektronsko pošto na naslov info@explora.si , s šifro rezervacije, pripisom ZAVAROVANJE in podatki o zavarovancih, vkolikor jih niste navedli že ob rezervaciji ( ime in priimek, datum rojstva, naslov stalnega prebivališča).

Kontaktirajte nas

Le kovčke pripravite, načrtovanje potovanja pa prepustite strokovnjakom!